2011/2012

Jag är inte särskilt bra på det där med att blogg ahar jag märkt...
Typiskt egentligen för det är ganska kul och nyttigt att skriva av sig om det man tänker och är med om.
Som vanligt har det hänt en del sen sist...
- Vi hade julbaksmys hemma hos mig och tjejerna på Oslogatan
- Jag flyttade hem till Älmhult och familjen
- Familjen utökades med en härlig liten grabb
- Vi firade en grön och varm jul, vilket kändes väldigt konstigt... De julkänslor jag hade innan i vinter försvann liksom sådär lagom till jul.
- Jag har fått träffa mina fina vänner som jag inte sett på flera månader
- Har firat nyår i Helsingborg med vänner och min älskling, första året av många :)
Och sen har det ju hänt en massa annat också, men man kan ju inte skriva om och komma ihåg allt.
Och helt plötsligt är det ett nytt år, eller ja det har ju krypt närmare för varje dag som gått. Men när man väl står där och räknar in det nya året så undrade i alla fall jag vart tiden tagit vägen, det händer så otroligt mycket på ett år! :)
Nu är det i alla fall ett nytt år och det verkar som att det kan bli riktigt bra, det har stor potential så att säga :)
Vi får se vad det har att erbjuda!
Min plan är att året ska innehålla jobb, resor, tid med familjen och min älskling, vänner, kyrkan och ungdomsgruppen och plugg senare i höst. Det ska bli intressant att summera det här året sen. Men just nu tänker jag passa på att leva det till max :)
Vi hörs om inte allt för länge hoppas jag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0