Lördag :)

Idag var det faktiskt riktigt trevligt att vakna :) Jag hade ställt klockan på 10:00 så att jag inte skulle sova bort hela dagen. Men eftersom jag la mig ganska tidigt igår, i alla fall för att vara en fredagkväll... Så vaknade jag av mig själv, ganska långt innan tio. Men jag tänkte att eftersom det bara är lördag en dag i veckan så måste jag ju passa på att sova lite, men halv tio orkade jag verkligen itne ligga kvar i sängen. Det är lycka att känna sig så utvilad att man inte orkar somna om!
Men senare på förmiddagen var jag lite osmart och tog cykeln istället för bussen till kyrkan där Maria skulle hålla i ett areobics-pass. Eftersom jag haft en liten förkylning, som fortfarande sitter kvar, så blev jag både varm, mer snuvig, andfådd och svettig... Inte kul! Men jag fick i alla fall lite motion i det mycket fina höstvädret så det var ju inte alltför dumt.
Och eftersom det är lördag och vi köpte potatis igår tyckte jag att göra egen klyftpotatis i ugn och kyckling skulle vara ett bra sätt att testa potatisen på... Det visade sig att det var en mycket bra idé!
Nu tror jag att tvätten i tvättstugan är torr så jag borde gå dit och hämta den innan det är dags för mig, Susanna och Marina att åka ut till Storvreta och träffa ett underbart gäng tjejer :)
Ha en bra fortsättning på helgen!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0