Packat och klart, nu drar vi!

Yes, nu är nästan allt nedpackat.
Kan inte fatta att det är imorgon jag åker, att vi äntligen är framme vid dagen som låg så långt bort innan, den har krypit närmare och det är nu mindre än ett dygn tills planet mot Indien lyfter. Men vi kommer inte landa i Delhi förrän på tisdag, vi spenderar måndagen i Kiev först :)
Det är lite overkligt att sitta här i soffan och inse att det kommer dröja en hel månad innan jag kommer kunna göra det igen, känns både bra och lite skrämmande, men definitivt mest bra!
Nu väntar jag på att min snygging ska logga in på skype så att jag får prata med min älskling <3
Sen blir det nog mest mail som gäller framöver de kommande veckorna, det är bättre att ställa in sig på det så blir jag bara glad om det finns bra möjligheter till att skypa osv.
Förresten kom ihåg att det blir vintertid imorgon, en timmes extra sömn inatt!
Det är för min del dags att dra till Indien! :)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0