Mars

Jag har bott i Uppsala i snart ett halvår nu och först ikväll tog jag själv, med bara musiken i öronen som sällskap, en riktig långpromenad här... Känns lite illa att jag inte gjort det tidigare, men från och med nu ska det definitivt bli en ny och bra vana :)

Jag behövde verkligen en promenad... Perfekt sätt att göra av med energi, få motion, upptäcka staden, bara vara själv och rensa tankarna på. I like it!

Annars är livet som det ska tycker jag, mer eller mindre i alla fall :) Hälsan är som den ska, glädjen är här, skolan är grymt bra och har underbara vänner här i Uppsala : )

Men jag saknar verkligen Marie och Martina!
Och det är väldigt tomt i skolan när tvåorna inte är här, men förhoppningsvis har de det bra där de är. Man tror att en klass mer eller mindre inte ska göra så stor skillnad, men det gör det, speciellt på morgonsamlingen och efter skolan i cafeterian. Men men :)

De senaste dagarna har jag kollat på "I rymden finns inga känslor"- rolig och bra film som rekommenderas, har även lyckats kolla lite på skid-VM och Solsidan :) Jag har också ätit på Subway (eller ätit mat därifrån), filmat, jobbat, sagt hejdå och umgåtts med människor jag gillar. Så de senaste dagarna har varit bra!
 
Har kommit på att Uppsala är ganska fint på vintern:






Men jag tycker att snön kan försvinna nu... Det är ju faktiskt mars.

Något som jag varit riktigt duktig på de senaste dagarna är att lägga mig tidigt på kvällarna, ska förhoppningsvis kunna fortsätta med det... Men det betyder att jag måste skriva typ NU...
Så god natt och sov så gott!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag saknar dig med... JÄTTEMYCKET!

2011-03-09 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0