Vår i luften

Satt ute och läste i solen igår, det var nästan helt vindstilla, inte ett moln på himlen och solen i ansiktet. Det är vår i luften människor!!!
Om bara snön ville smälta bort så skulle man ju kunna se att våren snart är här :P Men, men... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju.

Har kommit in i en konstig period då jag är trött hela tiden, spelar ingen roll hur mycket jag sover, äter, motionerar osv. Men förhoppningsvis går det över snart, känns så drygt att gå runt och gäspa hela tiden och nästan somna varje gång jag sitter ner och sluter ögonen...

Utöver tröttheten är jag en mycket lycklig tjej och har de senaste dagarna kommit på hur mycket jag har att vara tacksam för... Det finns så mycket i mitt liv som bara finns här utan att jag har förtjänat det och jag blir så oerhört glad och tacksam så fort jag tänker på det. Jag är frälst och har en tro på en god gud, jag har trygghet och hopp, jag har en underbar familj som älskar mig och stöttar mig till 110%, har fantastiska vänner, både nya och gamla som förgyller varje dag, jag har ett hem, två jobb, går på en superbra skola, jag har tillgång till skype vilket innebär att jag har möjligheten att se och prata med nära vänner som befinner sig för långt bort för ett telefonsamtal. Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst för ju mer jag skriver desto mer saker kommer jag på som jag är tacksam över.

Senaste dagarna i korthet: Jag har tonat håret brun/rött, hängt med härliga människor och skaffat mig nya vänner, köpt busskort, filmat, sjungit, jobbat, njutit av vårsolen, har också fått reda på att jag ska till Mosjøen i Norge i maj, sen har jag gjort allt det där vanliga vardagliga som städat, tvättat, lagat mat osv.


 
Korset

 
Håret blev lite mörkare och lite rödare, tack Lovisa för hjälpen! :)

 
Mycket trevliga och duktiga norskor som är bra på det där med kuvert...

 
Mina converse + bar mark + sol = Sant!

Snart är det helg vilket innebär mer sång, jobb, förhoppnigsvis något kul, kyrka och att det snart bara är två veckor kvar... : )

Men nu är det dags för sen kvällsmat och film!
Ha det så bra
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0