Cykel och sol

Idag har jag äntligen fått min nya cykel som jag har väntat på sen i oktober... "Skam den som ger sig" är numera att ordspråk som ringer i mitt huvud :P
Att jag äntligen fått min cykel firade jag med en lite extra lång cykeltur hem i det vackra vårvädret : )

Det är konstigt hur vädret skiftar nu i mars... På morgonen är det kallt och snöblandat, lätt regn och på eftermiddag är det strålande sol och ett antal plusgrader. Men så länge vi har lite vårväder om dagarna och snön smälter så är jag nöjd, det är ju trots allt fortfarande mars : )

Ser fram emot nästa vecka! En av alla trevliga saker som händer under veckan är att min kära lillebror kommer på besök :)

Have a great day!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0