Inte längre tonåring...

Ett kapitel är nu avslutat i mitt liv, nämligen det som heter "tonåren". För igår blev fröken Jessica 20 år :)
Just nu känns det inte särskillt speciellt och jag tycker inte att jag är mer vuxen för att jag är ett år äldre, men jag är nöjd ändå! :)

Dagen började med fattiga riddare och baugetter till frukost som Susanna fixade, sen tog vi det väldigt lugnt fram till ca två då Marina tog med mig till stan för att fördriva lite tid, jag fick inte vara hemma...
Så vi gick i lite butiker, lyssnade på orgelkonsert i domkyrkan och fikade med Martin.
När vi kom hem lite senare hade Susanna och Annelen dukat och gjort fint hemma och det kom lite folk för att fira min dag, supermysigt och mycket uppskattat. En riktigt bra födelsedag!!!
Tack alla som på något sätt uppvaktade mig : ) Det gör mig så glad!

Min första hela dag som tjugoåring tillbringades i kyrkan och i Sävja, där det blev skid-VM, läsning och Johan Glans. En mycket lugn och trevlig söndag :)




God natt kära ni, hoppas helgen varit bra!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0