I Uppsala

Nu är jag hemma i Uppsala igen :)

Har haft ett mycket bra lov! Fick umgås med min underbara familj, träffa vänner jag inte sett på länge och besöka platser jag inte varit på på länge. Jag trodde dock att jag skulle få vila ut den här veckan och ta det lugnt, men jag hade fel...

Måndag morgon vaknade jag kl 04.20 för att hinna med bussen och tåget, men när jag väl var i Älmhult hade jag en väldigt lugn dag med mamsen och papsen och Micke :)
På tisdagen fick jag sova lite längre och var en mycket trevlig, mysig, rolig, lite sorglig dag. En dag jag kommer minnas länge :)
Onsdagen spenderades hemma, men var ingen vilodag för det
Igår var det min "minifödelsedag" och det kom några kära vänner på besök på kvällen, det innebar att jag somnade sent
Och i morse var jag tvungen att gå upp tidigt för att vi skulle komma iväg skapligt och inte komma så sent till farfar. Så nu när jag sitter här och skriver, hemkommen från kyrkan, är jag tröööött :)

Det märks inte att vi haft en hel veckas lov, men det är bara att bita ihop, sova så mycket som möjligt när tillfället ges och vara glad : )


Tack för en mycket trevlig tisdag
Tack mamma, pappa & Elias för den underbara familjekänslan vi har hemma
Tack alla vänner hemma i Älmhult som förgyllde kvällen igår
Och tack Gud för att du är god!

Nu ska jag inte sova... Men snart :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0