Tre dagar kvar

Snart cyklar jag iväg för att jobba min (troligtvis) sista kväll på jobbet och sen har jag bara två dagar kvar. Även om det känns lite konstigt att ha lite riktigt sommarlov nu så ska det ändå bli skönt att ta det lugnt och göra det jag vill utan att behöva tänka på att jag ska jobba tidigt nästa morgon.
Det känns lite osäkert inför hösten, hur jag ska fixa ekonomin och sådär på sommarlönen och jobbet jag har i Uppsala... Men jag vet att jag har en Gud som förser och Han hjälpte mig att fixa hela förra året så jag är säker på att denna höst är ännu lättare för Honom att hjälpa mig med :)
Jag har kommit på att jag har fått en ny favoritsysselsättning precis innan jag går och lägger mig på kvällarna: att prata med min M :) Även om vi inte är på samma plats kan jag ändå höra hans röst och prata om allt och inget tills det är dags att säga god natt. Det gillar jag! :)
I fredags är det 4 månader sen han blev min och jag blev hans, fyra mycket bra månader med den bästa i världen <3
(Vi på Ven, sådär brända som man blir när man inte tänker på att smörja in sig med solkräm)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0