Sunday

Vaknade idag med ett leende på läpparna :)
Sen var det dags att cykla iväg till jobbet, fick dock gå hem två timmar tidigare eftersom det var så lite att göra (jag klagade inte alls eftersom jag hade jobbat sent igår).
Väl hemma, efter en snabb visit på Gränby, kollade Susanna och jag på film, sen färgade vi om mitt hår så nu är det röd/brunt igen. Och nu sitter jag här...
Helgen har gått fort! Och det gillar jag, för det innebär att det bara är två respektive fyra dagar kvar : ) Jag längtar!



Nu blir det: Läsning, lite pyssel och tidig kväll (ska försöka i alla fall)


The hair is red again :) Och jag är trött, kanske skulle gå och lägga mig nu?

Ha en riktigt bra vecka!
Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0