Tre dagar kvar...

Nu är det bara tre dagar kvar...

Tre dagar kvar tills jag flyttar hemifrån.
Det kommer bli spännande, läskigt, kul, underbart, jobbigt, befriande, ensamt, härligt och fullt av nya erfarenheter.

Jag ser verkligen fram emot vad detta året har att erbjuda och det ska bli intressant att titta tillbaka och se hur jag själv har förändrats, men också hur min omgivning har förändrats. Att se vad som är nytt och vad som är precis som det alltid har varit.

Men nu är det dags att ta tag i tvätten så jag har rena kläder med mig när flyttlasset går ;)

Ta hand om er och ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: samira

och här är du! :)

2010-09-07 @ 23:01:01
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0