Happy Day!

Idag är en glad dag : )

Vi hade vår första riktiga lektion idag och I gotta tell you: It was good!
Jag satt verkligen på stolskanten och försökte ta in så mycket som möjligt av vad SR sa.

Och efter tre mycket intressanta lektioner var det dags för audition, något jag aldrig varit med om innan. Jag skakade som ett löv precis innan och höll på att fega ur, men bestämde mig för att gå upp och prova för att inte behöva ångra mig efteråt. Och jag måste säga att det var en häftig upplevelse, kanske inte just grejen att stå där framför juryn och de andra utan att jag gjorde något jag egentligen inte vågade.
Det kändes bra! Och jag var så stolt över S och L som gjorde ett riktigt bra jobb!

Efter två mycket omtumlande, men intressanta händelser var det dags för lägenhetsvisning och gissa om jag var nervös! De två andra tjejerna jag ska bo med hade varit där igår, så de hade redan sett hur det såg ut och hade försökt beskriva lägenheten för mig. Men den var finare än vad de hade sagt :)
Jag gick seriöst med öppen mun och kunde inte fatta att det är där jag troligtvis kommer bo det kommande året.

Jag har alltså minst sagt varit med om en riktigt häftig och spännande dag idag. Och hoppas på fler sådana!

Gud är verkligen så god!

Ha det så bra och ta hand om er :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0