Avgörande

Idag och i helgen har det hänt en massa saker...

I fredags predikade min kära vän S på ett mycket bra möte på Hope, i lördags var det filmkväll hos A och M, igår var det möte i Harvest Center och valvaka hos S och L och idag har jag och S flyttat mina saker till lägenheten jag ska bo i frå imorgon fram till i juni.
Jag har fortfarande inte fattat att jag har flyttat hemifrån än, men jag antar att det kommer sjunka in de kommande dagarna :)

Nu är det alltså sista kvällen med underbara familjen C och det känns lite konstigt att jag inte kommer åka hem hit efter skolan imorgon. Men jag har en känsla av att jag lär komma hit och hälsa på inom kort.

Annat som upptar mina tankar är valresultatet och hur det kommer påverka vårt land de kommande 4 åren.
Jag förstår inte riktigt hur det kunde bli såhär.
Men förhoppningsvis kommer de komma fram till en bra lösning som är bra för alla...

Men nu är det färdiggrubblat för ikväll :)

Trevlig kväll och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0