Hemma med familjen

Idag är första dagen på tre månader som jag är hemma hos min underbara familj... Trodde att det skulle kännas lite konstigt att komma hem, men det känns precis som vanligt, nästan i alla fall :)
Precis som en vanlig helg eller dag jag är ledig sov jag till 12, och tog det riktigt lugnt... Pappa bara skrattade åt mig när jag kom upp och skulle äta frukost.
Och nu i eftermiddags tog jag med mig E och så åkte vi till Växjö och handlade de sista julklapparna, det var mysigt att ha lite syskontid även fast vi har lite syskonbråk emellanåt ;) Det var dock lite väl kallt att vistas utomhus när termometern visade -20.5 grader kallt.
Och nu är det dags för julbak med mamma, supermysigt!
Nu börjar verkligen de där riktiga julkänslorna komma och jag måste säga att jag verkligen trivs med att vara hemma. Men såklart saknar jag mina underbara roomies och alla godingar som stannat kvar i Uppsala eller åkt hem till sina familjer över jul. Can't wait to see you guys!!
Förresten, var det någon mer än jag som såg att månen var röd idag när den gick upp?
Men som sagt, nu är det dags för julbak så jag får skriva mer en annan gång :)
Ha det så bra och ta hand om er!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0