Mot nya äventyr

Nu är mina åtta veckors sommarvikariat på hemtjänsten slut och jag har semester :)

Och snart bär det av mot nya äventyr... Först ska jag till Vårgårda och filma partiledardebatten som ska hållas där.
Sen packar jag ihop det som är mitt och flyttar uppåt för att plugga på lobc och jobba.
För varje dag som går börjar jag mer och mer inse vart jag är påväg och ett leende sprids över mina läppar.
Samtidigt är jag lite nervös inför allt nytt jag kommer möta och hur det kommer vara att bo ensam utan min familj, men jag har en känsla av att det kommer bli bra :)

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, huset ska städas och en massa annat ska fixas!

Till dess jag skriver igen får ni njuta av bilder från två av junis bästa och lyckligaste dagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0