Söndag

Mmm söndag...
Vaknad och insåg att det var lite lite tid kvar tills jag skulle vara hemma hos Amanda, typiskt.
Så jag sprang upp till duschen, gjorde mig i ordning och cyklade iväg på en frusen cykel...
Men som tur var gjorde det inget att jag var lite sen, hon hade också sovit lite extra :)
Vi åt god frukost och jag drack kaffe (!) Och så hade vi väldigt trevligt och bra samtal!
Det blev en bra start på dagen och nu är det dags att spela lite gitarr kanske, eller lyssna på lite musik, eller varför inte Judah Smith... Vi får se, dagen är ju lång. Men ikväll bär det i alla fall av till kyrkan.
(Ven -11)
När jag tittar på bilder från i somras kan jag inte låta bli att längta lite efter den kommande sommaren, fast just nu njuter jag av att det är snö på marken och kallt i luften :)
Ha en härlig söndag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0