Mitt vita vinterlandskap

Jaa... Snön kom inte till jul, den kom inte till nyår... Men den kom hit nu, i slutet på januari. Och det finns säkert de som inte välkomnar den, men jag gör det :)
Jag tycker att det blir så mycket mysigare med snö och allt blir så mycket ljusare.
Så just nu är jag bara glad att snön är här, kommer säkert tröttna om den ligger kvar länge. Men man får leva i nuet och njuta av den nu medan den är här och fortfarande är vit :)
Januari har varit en bra månad, jag är så tacksam för jag har verkligen fått vara med om så mycket bra. Jag har träffat underbara människor, lärt mig en hel del nya saker och fått se hur Gud ger mig det jag behöver :)
Idag är det tisdag vilket betyder jobb i eftermiddag, träffa Marie och sen får vi se... Det blir bra hur som helst! :)
Bild från förra vintern på vår fina Lady, tyvärr fick hon inte uppleva den här vintern...
Så jag får ta med mig vår nya lilla hårboll ut i snön och ta lite bilder på henne i stället. :)
Ha en superbra dag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0