Resfeber

Yes, resfeberna har börjat kicka in nu och jag längtar verkligen efter att åka nu :) Sist vi kollade vädret skulle det vara 30 grader varmt och sol när vi kommer fram, I can't wait!
Jag har dock 1000 saker att göra innan söndag känns det som. Eftersom jag är lite av en "sista minuten"-människa så packar jag inte förrän max tre dagar innan avfärd av någon konstig anledning. Men nu känns det lite dumt att jag inte började tidigare, jag ska ju faktiskt vara borta nästan en hel månad. Men men det blir nog bra till slut :)
Vi får se hur mycket jag kommer kunna och hinna skriva på bloggen. Är inte säker på att jag kommer ha sådär jättemycket tid till att sitta vid en dator. Men jag ska i alla fall försöka skicka mail och skypa så mycket som möjligt. Sen blir det även lite gammeldags, jag tänker nämligen skriva dagbok med papper och penna (!) Jag ser faktiskt verkligen fram emot det eftersom jag i vanliga fall aldrig skriver dagbok.
När jag kommer hem kanske det läggs upp lite dagboksinlägg, vi får se :)
Nu ska jag försöka vara duktig och börja packa lite grann, för som jag sa innan så ska jag ju faktiskt vara borta nästan en heel månad.
Ha en bra eftermiddag och kväll!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till och ha en underbar resa!!

Postat av: Jessica

Tack! Åh, det ska jag! Uppdateringar kommer förhoppningsvis under resan. Annars kommer de efteråt :)

2011-10-28 @ 20:35:31
URL: http://littlemissjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0