It has been a great day

Ojdå, det var visst ganska länge sen jag skrev här sist... Det får vi ändra på!
Men det blir kanske så när man har en massa att göra, att det helt enkelt inte finns tid att sätta sig ner och skriva. Men nu har jag lite tid :)
Idag har jag varit ute i solen i stort ett hela dagen, har tvättat tre tvättar och hängt ut dem, sen passade jag på att sola lite också. Senare på kvällen hjälptes jag, min bror och hans kompis åt att sätta upp studsmattan och självklart hoppade vi in den. Jag vet att jag är 20 år gammal, men jag tror att det är ganska nyttigt ibland att strunta i hur gammal man är och bara ha kul en stund :) Det hade i alla fall vi!
Eftersom jag var ledig från jobbet idag kändes det bra att ta dagen som den kom och göra det jag kände för, men jag måste erkänna att jag blev rastlös framåt kvällen. Jag gillar att ha något planerat och att ha saker att se fram emot hela tiden, så när det blir för mycket oplanerad tid tycker jag att det blir tråkigt. Jag borde bli bättre på att ha kul de dagar jag inte har planerat något speciellt och idéerna är slut, men det ändå känns som att jag verkligen skulle vilja hitta på något.
Ja ja, så kan det vara ibland. Och även om jag hade lite tråkigt idag så hann jag med att göra lite nytta i alla fall, så dagen var långt ifrån botten :)
Men nu har klockan sprungit iväg så det är det dags att stänga av datorn, tvätta bort sminket, borsta tänderna, läsa några verser ur världens bästa bok och sen låta huvudet lägga sig till rätta på kudden och låta sömnen svepa sig runt mig så jag kan vakna utvilad imorgon bitti :)

God natt!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0