Tisdagar är bra dagar

Det är tisdag och nu har det gått 2 månader och 2 dagar, eller 9 veckor, sen den där dagen i april då allt förändrades och det tillfördes lite mer lycka, lite mer känslor och lite mer M i mitt liv :)
Så numera är både tisdagar och den femte varje månad dagar som gör mig glad och påminner mig om hur lyckligt lottad jag är som har M.
Idag är första dagen efter låånghelgen, fast för mig känns det mest som första dagen på helgen efter en händelserik vecka... Jag har gjort saker som hör helgen till, men allt hamnade på den här helgen istället för att spridas ut lite. Men det har jag inget emot, kunde ju ta sovmorgon i morse :)
I onsdags flyttade jag hem till Älmhult, torsdagen tillbringades hemma med familjen, fredagen spenderade jag i en kanot på Helge å, i lördags åkte jag till M, i söndags var det förmiddagsmöte kl 10 & resa hem till Älmhult & kvällsmöte och mat + äppelpaj till sent på kvällen hos Amanda och Marika. Och igår åkte jag och Amanda iväg kl 7 på morgonen för att hämta Martina i Göteborg. Så som ni kanske förstår har det inte blivit så mycket sömn eftersom mornarna har varit tidiga och kvällarna sena... Men, men det går ändå :)
Och idag har jag tagit tag i bombnedslaget jag hade på mitt rum... Det tog en bra stund, men nu är det mesta fixat, jag har hunnit se Sverige vinna mot Finland och nu är det dags att sova!
God natt!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0