Ojdå

Hjälp, tiden går fort...

Jag har tänkt flera dagar i sträck att jag skulle logga in och skriva några rader, men det har kommit så mycket saker emellan att jag helt enkelt inte har haft tid.

Men nu har jag tid så här kommer en snabb uppdatering av vad som hänt de senaste snart 5 veckorna:

-Den årliga innebandymatchen mellan elever och personal på skolan har ägt rum, resultatet blev 5-10... Inte så farligt med tanke på att matchen förra året slutade 0-16
-Det har varit vårseminarium i kyrkan, mycket bra!
-Jag och M har firat en månad : )
-Jag och Maria har fikat och firat hennes födelsedag
-Och i helgen var jag på teamresa i Mosjøen i Norge. En superbra resa med härliga människor!
-Jag har hunnit med 17 mai-firande i Stockholm, mys hemma hos Sara och familjen, mys hemma med tjejerna och lunch med M och Jens
-Bankett med hela bibelskolan och jesusmanifestationen i Stockholm
-Bröllop i Skåne
Och en massa annat kul :)

Och nu sitter jag hemma i soffan hos min familj i Älmhult och skriver medan "Jönssonligan får guldfeber" visas på tv:n. Det är väldigt mysigt att vara hemma måste jag säga :)
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på vad som hänt de senaste veckorna, men det kommer i nästa inlägg.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0