Stressad, men lycklig

Idag har nog varit en av de stressigaste dagar jag haft på jobbet. Långa kassaköer, dubbelbokningar och snabba lösningar på situationer som behövde lösas direkt... Men det gick bra till slut, tack vare härliga och mycket hjälpsamma kollegor och förstående människor runt omkring :)
Jag slipper dock gärna att hamna i samma situation igen.
Efter jobbet blev jag hämtad av en av mina absolut bästa och närmsta vänner, Martina, och så åkte vi till Växjö för att fixa några ärenden, det blev en mysig kväll med prat om allt och ingenting :)
Men det som upptagit mina tankar större delen av dagen är att jag och min underbaring haft tre månader tillsammans idag, det är början på en resa som ser ut att bli riktigt bra :) Jag är så tacksam och lycklig över att vi funnit varandra och att Gud är så god mot oss!
Så som ni kanske förstår så har jag gått runt och varit lite sådär barnsligt lycklig inombords trots det lilla kaoset på jobbet :)
Ha en bra fortsättning på veckan och njut av sommaren!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefine - Å du fantastiska komplicerade liv

Såå härligt att höra att du är lycklig! Glad för din skull! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0