Tiden flyger iväg

Ibland går tiden alldeles för fort... Och ibland går den alldeles för sakta... Djupt, eller hur? :P

Nej, men jag tänkte på det nu när jag såg att det var ett tag sen jag skrev här sist. Det har hänt en massa saker på  "bara" två veckor.
Och jag kan inte fatta att jag har bott i Uppsala i mer än 4 månader nu det har verkligen gått jättefort! Snart har halva året på bibelskolan redan gått, galet.

Men nu en liten uppdatering av vad som hänt de senaste veckorna: Jag har jobbat, bränt mig på både handen och foten, haft prov, gått härliga "vårpromenader" (Jag vet att det fortfarande är vinter, men vissa dagar känns det som vår i luften, speciellt när solen bestämmer sig för att titta fram mellan molnen), gått på bio :), varit på maskerad hos Bettan, varit hemma hos min underbara extrafamilj i Märsta, träffat vänner jag inte sett på länge och umgåtts med min kära familj och släkt :)
Så jag kan inte säga annat än att de senaste veckorna har varit bra. Visst har det gått lite upp och ner emellanåt, men över lag har jag mått riktigt bra!


Nu är det dags att läsa, har prov imorgon... Som vanligt är jag sent ute, något som jag ska ändra på inför de prov som kommer senare under terminen! Det är ett löfte! :)

Ha en superbra och välsignad vecka!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0