God morgon

Jaa, idag är verkligen en god morgon!
Jag vaknade av att mina kära föräldrar med vackra morgonstämmor sjöng "Ja må du leva..." utanför min dörr i morse. De hade även med sig frukost på sängen vilket var mycket uppskattat!
Och nej, jag vet att jag inte fyller år idag utan på lördag.
Men jag är i Uppsala på lördag så de kan inte fira mig då utan firar mig idag istället :) Och det har jag inte alls något emot :)
Något annat som gör denna morgon till en god morgon är att min alldeles egna, (nästan alltid)supergulliga lillebror kommer hem idag!!
Så jag är glad :D

Lite kort om vad som hänt det här lovet:
Besök hos bror i Kristianstad -Ny lägenhet, pizza, möbler och kallt får sammanfatta det besöket.
Marika, Prisca, Amanda -Mat, mysigt och mycket trevligt
Skåne -Tåg, Lady, inlåsta i kyrkan, gamla minnen, varmt, kallt, kul och mycket trevligt : )
Onsdag -Måånga timmar med mammas hår :)







Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0