Mystisdag

Idag har varit en sån där mysig dag :)
Först tillbringade jag några timmar i solen med söta barn på fritids.
Sen när jag kom hem hade pappa och E tagit fram ett 500-bitars pussel som drog till sig min uppmärksamhet en stund... Ja, jag och pappa är väl lite nördiga när det gäller pussel :)
Sen kokade mamma och jag plommonmarmelad på plommonen vi har ute i trädgården, en mysig sensommarsysselsättning som vi inte gör särskillt ofta så det var kul att det blev av. Och sen blev det lite mer pussel.
Så det har varit en bra dag!
Imorgon blir det mer mys för det blir först jobb på fritids och sen tar jag tåget till min fining :)
Men nu ska jag återgå till pusslet med pappa innan det är dags att låta huvudet få träffa den mjuka kudden.
God natt!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0