Hej världen!

Nu är jag äntligen hemma hos familjen efter sista 5-dagarsperioden i Vårgårda och njuter!!!

Även om det är kul att vara borta, träffa härliga människor och jobba så tär det på en att leva i en kappsäck och anpassa sina dagliga rutiner efter var man är, vilka man har runt sig osv. Man lär verkligen känna varandra och har kul ihop, men det är riktigt skönt att få komma hem till vardagen och återgå till det normala.

Något jag insett medan jag varit borta är att man börjar uppskatta småsaker som man i vanliga fall inte bryr sig om eller tycker är jobbiga.
Och en av dessa saker jag saknat är mina promenader med hunden. Även om det är trist att gå ut när vädret sviker eller när hunden bestämmer sig för att göra som hon vill och vägrar lyssna så är det ändå riktigt avslappnande och skönt att ta en promenad i skogen med henne. Något annat jag märkt att jag saknar när jag är borta är att bara sitta ner med familjen runt omkring mig och småprata lite medan vi håller på med våra olika uppgifter och sysslor.

Så, nu har jag delat med mig av lite onödiga tankar som snurrar runt i mitt huvud :)

Och jag har kommit fram till att borta kan vara riktigt bra, men hemma är alltid bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0