Weekend

Den här helgen har gått fort, troligtvis för att jag knappt haft någon dötid, det har hänt saker hela tiden :) Och det gillas!

I fredags kom min kära familj till Uppsala och lämnade saker som jag inte fick med när jag flyttade. Vi åkte och handlade lite, jag fick visa dem min lägenhet (skum känsla) Och innan de åkte tillbaka till min faster där de bor i helgen hann vi med lite kvalitetstid, mysigt :)

Igår var det körövning och jag mimade med så gott jag kunde eftersom min hals inte är helt ok än, men det var riktigt kul att öva med bandet och det känns som om Youth 10 kommer bli grymt bra! So you better be there ;)

Senare på eftermiddagen mötte jag M i stan och så åkte vi hem till honom och bakade rabarber- & jordgubbspaj, sen kom både M och S och efter ett tag kom en massa andra härliga människor och förgyllde kvällen med intressanta samtal och mycket skratt. En mycket lyckad kväll!

Och nu sitter jag hemma hos farfar med familjen och njuter av att ha dem i närheten :)
Snart blir det förhoppnigsvis en mysig promenad ner till stan med mamma

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0