Lata lördagar

Idag har varit en lat lördag och jag gillar det :)

Vaknade vid halv elva, somnade om och vaknade vid halv tolv för att äta frukost och somnade om igen... Sen gick det åt några timmar till läsning och bakning av muffins :) Men att baka muffins i vår lägenhet är samma sak som att äta dem... Så jag måste tyvärr säga att det var muffins som stod på middagsmenyn idag, förlåt mamma :)



Eftersom det var så fint höstväder så passade jag på att ta en liten löprunda och promenad framåt kvällen. Och min kondition gav mig en glad överraskning då jag insåg att den inte var helt i botten, tack för det!

Kvällen bjöd också på film, djupt och bra samtal med mina kära room mates och lägenhetsvisning för nattgäst.

Och nu när klockan blivit alldeles för mycket är det snart dags att sova om jag ska orka upp klockan 8 imorgon.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0