Nedräkningen har börjat...

Jag förstår verkligen inte att jag tar studenten om tre veckor, det känns så overligt på nåt sätt...

När vi sitter oh pratar om vilken låt vi ska springa ut till, vad vi ska äta på champangefrukosten och hur våran vagn ska se ut känns det som om vi kommer komma tillbaka till skolan efter sommaren ändå, det känns verkligen inte som om vi slutar på Haganässkolan för gott.
Konstig känlsa...

(Nu när jag läser vad jag skriver inser jag att jag borde  utöka mitt ordförråd haha, det finns alldeles för många "verkligen" och "känns det som/känns") Men det är väl det jag får ägna mina få lediga stunder till i sommar: Att plugga in nya ord och synonymer till de ord jag håller på att slita ut :)

Men innan det blir dags för ordplugg och omväxling i ordförrådet så ska det fixas med studentskylten, balklänningen, balfrisyren, sommarjobbet, studentdagen och alla prov som ska avklaras inom de närmsta två veckorna. Men det ska nog gå bra! :)

För att klara av allt som behövs göras tror jag att det är dags att sova nu... 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0