God morgon!

Vaknade för snart två timmar sen... Vanligtvis skulle min dag varit lite smått förstörd om jag sov så länge en "vanlig" helg för jag tycker att det känns som om man sover bort hela dagen då. Men eftersom jag jobbade till halv 5 i morse på Max och inte somnade förrän halv 6 så är det lugnt :)

Har jobbat både inatt och natten till igår på Max, timmarna innan jag skulle jobb var jag verkligen superopeppad att dra iväg och jobb när alla andra skulle få sova... Men när jag väl var på jobbet och var mitt inne i att fritera chili cheese, göra milk shakes och ta betalt av medelålders personer som druckit lite för mycket så hade jag faktiskt kul! Mycket tack vare mina kära medarbetare! :)

Eftersom jag jobbat i helgen har jag inte orkat/kunnat hitta på så mycket annat... Men pga att vi inte hade några lektioner i fredags stod det pulkaåkning och bönegruppssamling på schemat på morgonen. Pulkaåkning är verkligen underskattat! :P
Sen spenderade jag eftermiddagen och kvällen med M i stan för lite julshopping. Och igår när jag hade vaknat (ca halv fyra) hade jag en riktigt slapp "morgon" och sen mötte jag S på Gränby för att handla lite mat till den kommande och sista veckan innan det bär av hem till Småland för att fira jul :) Och när vi kom hem hade vi en riktigt mysig filmkväll med A, S och M :) Tack tjejer! Om jag inte hade jobbat skulle jag följt med på nattpulkaåkningen...

Och nu är det dags att ta tag i dagen för om 2 timmar är det julfest för tv-teamet :)

Ha en  superbra tredje advent!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0