Tisdagslyx

Nu sitter jag här i soffan med familjen och bara är, det är skönt att ha sådana kvällar ibland...
Jag har hunnit med en hel del kul idag, bland annat jobbet på fritids med alla söta barn och umgås med Marie och hennes familj innan hon åker tillbaka till andra sidan jorden. Och det kanske inte låter så kul (jag tycker sällan att det är kul) men jag har också handlat, och idag var det kul! Jag fick göra mamma en tjänst så hon slapp åka iväg och fick prata lite med en kompis från gymnasiet. Så turen till Willys blev inte så tråkig som det kan vara ibland. Så nu sitter jag här alldeles nöjd och belåten :)

Jag skrev ju innan idag att jag skulle ta lite bilder utomhus på vår lilla vovve, men den första bilden fick bli på guldklimpen i sin egen korg.
Ha en bra kväll!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0