Plåster på såren

Ja, plåster på såren är precis vad jag har just nu...
Jag och min underbara lillebror bestämde oss för att lyxa till lunchen lite så när jag kom hem från jobbet cyklade vi iväg till Saikok och åt thai-buffé, vilket var mycket gott! :)
Efteråt tänkte vi att vi skulle cykla förbi sjön, säga "Hej" till mamma och köpa glass eftersom det är sånt sommarväder idag.
Det var då olyckan var framme...
Jag kommer inte helt ihåg vad som hände, det gick så fort och jag pratade i telefon samtidigt, men helt plötsligt flyger jag av cykeln och hamnar på asfalten under den.
Min fina lillebror hjälpte mig upp och vi cyklade iväg igen så jag kunde tvätta såren och plåstra om dem.
När mina sår var tvättade och omplåstrade köpte vi glass och åka hem igen och nu halvligger/sitter jag i soffan med ömt ompålstrat knä och uppskrubbade handflator.
Men trots min klantiga lilla cykelolycka mår jag bra :)
Jag önskar bara att jag kunde sitta ute i solen eller bada i stället för att sitta inne. Men det är inte så mysigt att sitta ute och känna hur det svider i såren när solen ligger på eller bada och känna hur vattnet gör så att det svider så jag väljer soffan idag:)
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig... Nej jag skojar bara :)
Ha en bra dag och ta det lugnt i trafiken så ni inte hamnar i soffan med ömma armar och ben som jag :)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0