Onsdag v.7

Onsdag idag, mitt i vecka 7, 4 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget hem till Älmhult kl 6 för att tillbringa lite av sportlovet med familjen :) Jag längtar!
Och när jag ändå sitter här och tänker på nedräkningar är det "bara" 10 dagar kvar tills jag fyller 20 år (!) Det känns lite skumt att jag snart är så "gammal" som 20...

Som de flesta vet så var det Alla Hjärtans Dag i måndags, notera att det var ALLA hjärtan det gäller, inte bara dem som har fångat/blivit fångade av en annan persons hjärta :)
Det firade vi på biblelskolan genom att några tjejer bakade kärleksmums, kladdkaka och norska chokladbullar. Vi dukade ett stort bord och delade ut till alla elever under rasten. Det var så kul, och gott! :)
Vi fick till och med över så att vi kunde dela ut till gymnasieeleverna också.
Det jag tänkte på under dagen och egentligen har tänkt på en hel del när vi har pratat om denna för många magiska och pirriga Valentines Day är att det handlar om kärlek, vänskap, värme och glädje till och för alla.
Det är inte bara en dag för par utan verkligen för alla.
Och det är ett perfekt tillfälle att visa sina föräldrar, vänner, syskon och såklart personen man tycker extra mycket om hur mycket de betyder för oss och att vi verkligen uppskattar dem.
Själv fick jag umgås med vänner jag tycker om och sprida glädje i form av sötsaker på fikarasten i skolan :) Och tror egentligen att det var första gången jag firade Alla Hjärtans Dag som man borde.

Men nu har jag inte längre tid att sitta och tänka på vad som hände i måndags osv. För det ska pluggas och ätas innan jag ska iväg och filma.
Ha det bra!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0