Hej!

Nu blir det ett inlægg igen... Men troligtvis blir det inte særskillt informerande før jag har en massa tankar i huvudet som snurrar just nu så det ær lite svårt att få ner allt :)

Men jag kan ju i alla fall sæga att helgen och hela veckan som gått har varit riktigt bra!

Och idag ær det ju kanelbullens dag, en mycket viktig dag som firades på skolan :) Det var vældigt uppskattat!

Jag kan ju också næmna att det snart kommer upp bilder på lægenheten... Jag ska førsøka att lægga upp dem så snart jag kan. Men det som står på schemat nu ær en tur med cykeln till stan och biblioteket, plugg och stæd. Sen får vi se vad som hænder senare ikvæll, nåt kul hittar vi nog på :)

Take care and God bless
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0