Trött tjej

Yes, jag är en trött tjej just nu... Men lycklig :)

Helgen har varit riktigt bra och det var kul att kunna vara med på hela Youth-konferensen för en gångs skull.
Men det bästa var nog att M kunde komma hit och hälsa på : ) Att få visa henne hur jag bor, visa henne mina vänner från skolan och prata och prata och prata har varit mycket trevligt!

Igår var det filmkväll hemma hos oss, med kladdkaka, godis och kaffe :) En bra kväll och bra film med härliga vänner. Tack L, G och M för att ni kom förbi och förgyllde vår söndagskväll
Och idag var vi tillbaka i skolan, vilket var kul men jag är fortfarande trött efter helgen så det var lite tungt att koncentrera sig under lektionerna. Men det blir nog bättre imorgon! 
Min kära rumskompis M har varit modig idag och klippt/snaggat sig med hjälp av E och efter det hade vi en trevlig fikastund och tjejsnack... 

 
Att vara uppe för sent och vakna tidigt en helg som den här tär på kroppen... Så nu är det dags för en efterlängtad power nap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0