...

Idag är det en ny dag eller till och med kväll faktiskt, härligt!

Träden är gröna, men himlen är grå... Den borde vara blå


Jag känner verkligen att det är dags för sommaren att komma nu, eller kroppen känner det i alla fall...
Jag sover hur länge som helst och somnar om när jag borde gå upp (på helgen) Men ändå är jag trött, typiskt.
Men jag antar att det kommer ordna upp sig när proven är avklarade och stressen släpper :) Då ska jag sova ut och njuta av att pluggandet är över, i alla fall i några månader haha

Trots tröttheten, stessen och allt det där jobbiga som hör till när man ska bryta upp från något som funnits vid ens sida så länge, så är jag faktiskt riktigt glad :)
Dels för att mina converse-skor kom i fredags, tack M för att du fraktade hit dem ända från staterna!! Det kanske låter töntigt att bli glad över ett par skor, men jag blev riktigt lycklig när jag fick dem i mina händer.

Något annat som gör mig glad är att projektarbetet är skrivet, inlämnat och klart :)
Att skriva om skratt och glädje var ett bra val, jag lärde mig mycket och fick en ny syn på skratt.
Vill du läsa arbetet eller är nyfiken på vad det handlar om får du gärna höra av dig!

Annat som bidrar till glädjen är min kära familj, mina underbara vänner både nära och mindre nära :) och den kommande sommaren med allt den tar med sig.
Och sist men inte minst the one and only som alltid får mig att le, utan honom är jag ingenting och med honom har jag allt jag behöver!

Men jag ska inte tråka ut er med en lång lista på vad som gör mig glad, för tro mig... Den kan bli riktigt lång om jag tänker efter ordentligt så det ska jag bespara er.

Men grejen är att när man funderar över vad som gör en glad så kommer man på en massa saker och listan blir hur lång som helst. Jag tycker att det är lite smått fantastiskt att man komma på så mycket och jag tror att det är nyttigt att fundera över sånna saker, för man blir glad när man tänker på saker som gör en glad. Det tror jag i alla fall, rätta mig om jag har fel ;)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0