Himmel



Något av det vackraste jag vet är att se på himlen mitt i en solnedgång...
Jag skulle kunna stanna kvar och beundra det vackra tills solen gått ner och det blivit helt mörkt runt omkring mig. Och jag ska för allt i världen inte glömma att nämna hur underbart vacker en stjärnklar natt kan vara.

Jag och min älskade vän M har tillbringat några varma sommarnätter på min studsmatta och legat och tittat på stjärnhimlen i timtal. De nätterna kommer för alltid finnas i mitt minne! Dels för det bästa sällskapet och dels för en "mind blowing" utsikt.
Att se stjärnfall efter stjärnfall, försöka höra sommarnattens tystnad som egentligen är ganska högljudd och att till slut somna i en sovsäck under ett lager filtar på en studsmatta med en kär vän i sovsäcken bredvid är något jag tycker att alla borde få uppleva någon gång!

Tack M för våra sommarnätter på studsmattan!


Ta en titt på himlen nästa gång du går ut en molnfri morgon, kväll eller natt så ska du se att den är riktigt vacker :)


Kommentarer
Postat av: M

åhhh!Det var tider det! Tack själv för oförglömliga nätter under stjärnklar himmel :)

2010-08-28 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0