Hemma-onsdag

Idag blev det sovmorgon, jag vaknade när pappa släppte in vovven på mitt rum vid åtta-tiden och sen somnade jag om.
Klockan ringde några gånger, men jag tryckte på snooze tills jag stängde av alarmet och somnade om en stund till.
Jag vaknade med ett ryck halv 11 och insåg att jag behövde gå ut med hunden nu, hon kom in på mitt rum och visade att hon ville ut så det var bara att hoppa i kläderna och gå ut med henne :)
Det blev en mysig promenad i minusgrader och solsken, sen kom mamma hem på rast och fikade med mig.
Dagens schema består av att städa rummet, spela lite gitarr, träffa Lovisa och kolla på "Mot alla odds" - Är så glad att svtplay och tv4play finns så att man kan kolla på program när man vill om man inte kan se dem när de sänds på tv.
Jag kommer säkert på mer saker jag måste göra idag, men det tar vi tag i då :)

Nu är det dags att gå ner och städa lite i alla fall och utnyttja att jag har en ledig dag hemma!
Ha det så bra idag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0