Jobb, jobb och mera jobb

Jag är så tacksam!
När jag kollade på mitt jobbschema för sommaren märkte jag att det såg lite tunnt ut under juni månad och jag tyckte att det var lite mindre bra eftersom jag vill jobba så mycket som möjligt i sommar, så jag slipper jobba alltför mycket i höst... Så jag bestämde mig för att anmäla mig till vikariepoolen på förskolor och skolor i kommunen för att eventuellt kunna fylla ut månaden med lite mer jobb.
Och nu är i stort sett hela den här veckan fylld av jobb och de dagar jag vill jobba tills jag börjar på mitt schema för sommaren är uppbokade :) Tack Gud för jobb!
En följd av detta som är lite mindre kul är ju att jag är blir lite tröttare än vanligt, förskolebarn bidrar ju inte direkt till att man blir piggare :P. Men jag är ändå väldigt glad att jag har jobb, så tröttheten är något jag helt enkelt får stå ut med :)
By the way, nu är det ett år och 4 dagar (!) sen jag tog studenten.
Det ska bli kul att stå på fotbollsplanen utanför skolan imorgon och se glädjen hos alla studenterna och för första gången veta ungefär hur de känner sig när de rusar ut på scenen.
Men eftersom det är jobb imorgon också är det nu dags för mig att gå och sova!
God natt kära ni, imorgon är det en ny dag med nya möjligheter. För mig innebär den jobb som sagt, shopping, studentfirande och säkert mycket annat kul. Alltså en dag jag ser fram emot!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0