Idag är tåg inte min grej...

Visst tåg är bra att åka med, både när det gäller att ta hand om miljön, spara tid osv. Men idag gillar jag inte tågen alls!
Jag åkte till Lund idag för att umgås med M och hans vänner... Dagen började med att alla tåg skulle vara i tid, men när jag nästan var framme fick jag reda på att M.s tåg inte gick som de skulle så han blev ca en timme försenad. Och sen när det var dags att åka hem igen skulle mitt tåg gå kl 16.00. Det sas och visades på skyltarna att det var 8 min försenat, men helt plötsligt försvann infon om tåget från skylten och infon om ett annat visades. Så jag trodde att mitt tåg inte skulle gå och hoppade på det andra tåget som också skulle gå till Hässleholm, vilket jag inte skulle ha gjort för jag missade det rätta tåget och fick vänta på nästa i 1 timme och 40 min... Gissa om jag var irriterad :P
Men lyckligtvis hade jag min underbaring att prata med så tiden gick lite fortare, tack! <3
Sen när jag kommit hem och irritationen hade lagt sig lite åkte jag till F och Y och umgicks med lite folk, mys!
Och nu sitter jag och bror min och kollar på film :)
Ett bra slut på en bra dag (Förutom tågincidenten såklart)
God natt och ha en bra söndag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefine - Å du fantastiska komplicerade liv

Alltid så irriterande med "stulen tid"! Skönt att det ändå blev en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0