En vecka går fort...

Sen sist har det hänt massor, jag borde verkligen bli bättre på att skriva här...
Men i alla fall, det som bland annat har hänt är att tvåorna har kommit hem från sina missionsresor. De eller den jag längtade mest efter kom hem i tisdags : ) Och i torsdags kom min lillebror hit och hälsade på ända till i söndags. Annat som hänt är att jag har varit på bio, grillat för första gången i år, hängt i Sävja, pluggat och njutit av solen som verkar vilja bli mer och mer synlig :)

Nu är det bara två dagar kvar i skolan innan det blir påsklov och på måndag åker jag hem till Älmhult. förhoppningsvis kan jag vara hemma ända till nästa måndag och passa på att umgås med familjen och så många av mina vänner där hemma som möjligt. Vi får se hur de planerna lyckas :)

Lyssnade på "The Thief" innan och fastnade för en mening i texten:

"You're breaking into my heart...

... And I'm letting you"

: )

Nu säger jag hejdå för den här gången och hoppas att ni får en bra fortsättning på den här veckan!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0