Wow

Den här helgen har varit såå bra!!!

Det började med att nästan hela ettan åkte på retreat till Ribbingebäck, kyrkans lägergårg, på förmiddagen i fredags. En mycket bra retreat som gav mig precis det jag behövde (förutom en irriterande liten förkylning)
Och efter en trevlig, men kort middag bar det av hem igen eftersom jag behövde hem och fixa det sista inför överraskningsfesten vi skulle ha för S lite senare på kvällen.

   <--- Mycket gott :)

Väl hemma möttes jag av J och M som hade varit i lägenheten i några timmar för att göra fint och fixa tårtan. Vad skulle jag och M gjort utan er hjälp?!



Lite senare började gästerna droppa in och jag var lite smått nervös eftersom jag inte var helt säker på att S var ovetande om vad hon skulle möta när hon kom hem. Men när hon och M kom hem fick hon en rejäl överraskning när hon blev mött av alla när hon gick in i vardagsrummet, det blev riktigt bra!
Tack alla som var med och firade S!!! :)

Söndagen bjöd också på trevligheter...
G fyllde år så vi var några som gick iväg och åt på ett mycket fint (?), men gott ställe för att fira honom. De drog vidare till stan och jag cyklade hem för att vila pga min irriterande förkylning. Men senare möttes vi på stationen och åkte ut till grabbarna i Sävja för att fira G med tårta.

Det har varit en jättebra helg och förkylningen är nästan borta så jag är mycket nöjd med livet just nu!
Ser fram emot vad den här veckan har att erbjuda :)

Ha det så bra och njut av höstvädret för snart kommer vintern, i alla fall här i Uppsala (Det snöade i fredags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0