Dag går till natt

Hej igen!
Idag varit en bra dag :)

Har haft äran att prata i telefon med både M och M och höra hur det är hemma i Älmhult.
Det var verkligen bra att M ringde för annars hade jag nog sovit bort hela kvällen, så tack! You saved the evening :)

Jag fick också prata lite grann med mami och papi, mycket uppskattat! Även om jag inte ser deras ansikten framför mig känns det nästan som om de var här när vi ringer till varandra.

Och nu ikväll bakade jag scones och tittade på film med S, mycket trevligt!

Men nu tänkte jag komma till själva poängen med inlägget, jag har tagit mig i kragen och tagit lite foton på lägenheten. De är ganska få och inte så bra ;) Men man ser i alla fall lite av hur det ser ut hemma hos mig.
Så jag lägger nu in lite bilder och tackar för den här dagen!

Sov så gott!

Mitt rum
Köket
VardagsrummetKvällsfika
Mitt rum
Badrummet
Köket

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh! Det ser jättefint ut! Det ska bli roligt att hälsa på dig, och laga mat i det där fina köket :D

2010-10-12 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0