Tiden flyger

Idag när jag och en kollega på jobbet var ute och körde frågade hon hur länge jag haft mitt körkort och jag insåg att det faktiskt var idag för ett år sedan som jag blev godkänd på uppkörningen och kunde köra den lilla gula bilen till pappas jobb och berätta den glada nyheten : )
Det har alltså gått ett helt år... Galet!

Men nu ska jag inte sitta här och filosofera över allt som hänt sen osdagen den 17 juni 2009...

Det har hänt tillräckligt mycket bara de senaste tre veckorna :)

Jag har gått på en mycket fin bal

Och jag har tagit studenten!!!

Tillsammans med familjen har jag varit på Djerba i Tunisien och haft en mycket trevlig och behövd semester. Om man letar efter trevliga servitriser och löjligt snäll bagagepersonal på flygplatser så är Djerba stället där de finns :)

Det har hänt en massa andra bra saker också, men måste säga att studentdagen, balen och resan till Tunisien är det som jag kommer minnas längst!

Nu är det dags att sluta skriva och börja packa för nästa äventyr för i morgon bär det av till Nyhem

Ha en riktigt bra forsättning på veckan!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0